Do Siego Roku !


Ten rok dla mojego bloga nie był zbyt łaskawy. Przepadł gdzieś w odmętach codzienności, obowiązków i zabiegania. Mam jednak nadzieję i życzę tego sobie, aby w Nowym Roku poświęcić więcej czasu dla mojego Magicznego Domku.

Dla Was co wytrwale tu zaglądacie i pamiętacie o mnie
przesyłam życzenia:

Niech zdrowie, szczęście i pomyślność w nadchodzącym Nowym 2016 roku 
nigdy Was nie opuszczają,
 a wiara codziennie dodaje sił i energii do tworzenia
 i realizacji nowych pomysłów. 


Niech pokój i miłość towarzyszą Wam przez cały następny rok.

Do Siego Roku !!!

 zdjęcia pochodzą z Pinterst'a.


PS. Dziękuję z całego serca za świąteczne życzenia pozostawione w komentarzach.






Komentarze

  1. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Milá Brydzio,
    přeji ti vše dobré do nového roku, hodně zdravíčka a tvůrčích nápadů.
    Měj se hezky, Martina

    OdpowiedzUsuń
  3. Brydziu, niech każdy dzień nadchodzącego Nowego Roku przyniesie Ci dużo zdrowia i wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy rok jest inny i to dla nas nadzieja,że ten Nowy będzie lepszy, że przyniesie same pogodne dni...
    Tego życzę Tobie i Twojej rodzinie!
    Pozdrawiam najcieplej:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  6. Brydziu, dziękuję!! Zachwyciłaś mnie tą cudowną kartką, którą otrzymałam od Ciebie!♥♥ Bardzo, bardzo Ci dziękuję za pamięć i piękno tych życzeń.
    Niech to będzie dla Ciebie i Twoich bliskich bardzo dobry rok. Niech spełniają się Twoje marzenia, pragnienia i zachciewajki. Niech niesie Ci radość, szczęście i mnóstwo twórczych inspiracji. Samych cudownych chwil!! :)
    uściskuję Cię serdecznie,
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrego roku bogatego w piękne pomysły czasu na ich realizację :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty