W bieli czerwieni:)

Długo się zastanawiałam w jakich kolorach będą tegoroczne Święta w moim domu. Nie w wymyśliłam jednak nic nowego ani oryginalnego bo zdecydowałam się na czerwień i biel. Kolory te tak bardzo mi pasują do zielonej choinki i gałązek świerkowych poutykanych w wiankach, stroikach, słoiczkach. 
Z przewagą bieli bo brakuje mi jej za oknem ...
Ten tydzień upływa mi na sprzątaniu, myciu okien, praniu itp., itd., ale w przerwach dla relaksu powstały bombki w biało - czerwonych kolorach 
Po kilka latach sprawiłam sobie pieczątkę i  teraz takie etykietki zdobią moje robótki.
A to już wianek na drzwi wejściowe.
Bombki są prezentem ale wianek już zdobi wejście do domu.
W mojej pracowni nad stołem roboczym wisi druciane serducho, które służy mi za tzw. memory board 
Teraz już też uzyskało zimowo -świąteczny wygląd.
Mam jeszcze kilka ozdób do wykonania w planach ale o tym w kolejnym poście.
A u Was w domach jaka będzie dominowała kolorystyka ?

Pozdrawiam cieplutko !!!!!

Komentarze

  1. U nas czerwono zloto i nieco zolci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak czerwień to najlepszy kolor na Boże Narodzenie. Sama się o tym przekonuję. Pięknę bombki i pieczątka. Sprzątanie pełną parą u nas również. Bardzo ładne dekoracje. Rękawiczka wygląda na bardzo miłą w dotyku, a z czego jest gwiazda na ostatnim zdjęciu?
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawiczka jest ze sweterka i rzeczywiście jest bardzo miła w dotyku. Z kolei gwiazda zrobiona jest z maleńkich, białych dzwoneczków i nie jest to moja robótka.
      Pozdrawiam:)))

      Usuń
  3. U mnie w kuchni jest biało-czerwono i jest świetnie, choć wiem, że szybko mnie to zmęczy ;)) Piękne bombki zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jak pięknie! ja nie mam prawie wcale czerwieni. u mnie biel, srebro, szary filc i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie u Ciebie u mnie fiolet ze srebrem i biela ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te bombki.U mnie też tydzień porządków a choinka będzie z ozdobami biało - kremowymi z domieszką złota. Zobaczę tak to wyjdzie bo pierwszy raz tak dekoruję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne bombeczki i wianek :) może i standardowa kolorystyka ale każda z nas ma inny zamysł jak ją wykorzystac ... czego jesteś wspaniałym przykładem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry wybór, bo czerwień to kolor kojarzący się właśnie z Bożym Narodzeniem, a biel jest kolorem zawsze modnym i ponadczasowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudnie... ta rękawiczka mnie zachwyciła:)
    Brydziu dziekuje za przepiekna kartke z życzeniami... mam nadzieje ze moja dotrze przed Świetami;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile pięknych dekoracji!

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne bombki i cudny wianek!:)
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję pięknie za prześliczną karteczkę z niespodzianką ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne bombki, świetny stempel a wianek na drzwi do pozazdroszczenia:)
    U Nas w domu ta sama kolorystyka - nie wyobrażam sobie świąt bez bieli i czerwieni:)
    Pozdrawiam ciepło.

    PS. Na swoim blogu umieściłam przepis na pierniczki który Cię interesował:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są Twoje ozdoby! Znów nie miałam czasu aby zrobić materiałowe bombki :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne świąteczne dekoracje!!! Uwielbiam to połączenie kolorystyczne,na święta-obowiązkowe :)
    Wesołych Świąt życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne dekoracje, wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty