Różany chustecznik:)

Lato, lato,
 lato,
ach to Ty !
Chce mi się śpiewać, skakać z radości i tańczyć i jeszcze nie wiem co !
Lato to dla mnie najpiękniejsza pora roku a konkurować może tylko z wiosną.
W ogrodzie królują róże - ich zapach połączony z gożdzikami w upalne dni wprost oszałamia.
Ale ja go uwielbiam;)
Róże pokażę w następnym poście, a dzisiaj będzie o różanym chusteczniku. 
Choć lato uwielbiam niestety właśnie o tej porze roku mam ogromne problemy z katarem alergicznym. 
Chusteczki muszą być zawsze pod ręką. Zazwyczaj kupuję takie w dużych pudełkach . I choć można kupić bardzo ładne opakowanie to ja postanowiłam zrobić sobie swój własny chustecznik.
Przeprosiłam się z dekupażem, który już całkowicie został pominięty w moich robótkach.
Baza pod chustecznik zakupiona dawno, dawno temu, serwtka z różanym motywem też swoje odleżała.
Niestety okazało się że nie mam już lakieru do utrwalenia, a tylko klej więc na razie chustecznik jest w stanie tzw. surowym.
Ale właśnie taki mi się podoba, bo jest matowy i widać wyraźnie układ drewna. 
 W chusteczniku " zamieszkają " jednorazówki ale do sesji wykorzystałam chusteczkę,którą przywiozłam z Wenecji z wyspy Burano. Tam wyrabia się cudowne koronki. Ceny tych koronek są oszałamiające więc stać mnie było na zakup skromnej chusteczki.

Z resztą częściej używana jest w celach ozdobnych niż do wydmuchiwania nosa;)))












Następna modelka to miniaturowa róża - mam tylko jeden ale za to spory krzak - mogę robić z kwiatów małe bukieciki.
Róża i wenecka koronka - podoba mi się to zestawienie:)





Chustecznik jest pomalowany satynowymi, akrylowymi farbkami Marthy Stewart. Kolor ecru i mięta. Opakowania mają niewielką pojemność, można wypróbować różne kolory, a paleta barw 
(szczególnie tych pastelowych) jest ogromna.







Na zakończenie chciałabym jeszcze raz gorąco zaprosić Was drogie czytelniczki do udziału w moim

Na koniec zdjęcie jednej z najpiękniejszych róż, które mam w ogrodzie. Kupiłam ją w zeszłym roku i byłam bardzo ciekawa czy rzeczywiście będzie miała tak ładne kwiaty jak na zdjęciu. 
Są jeszcze ładniejsze !!! 
 POZDRAWIAM  SERDECZNIE !!!

Komentarze

  1. I wiesz, że mi też zabrakło lakieru?:) Latem można sobe pozwolić na malowanie, bo nikt nie marudzi, że smrodzę w domu. Bardzo mi się podoba chustecznik, który wykonałaś, a chusteczka jest piękna i szkoda by mi było wykorzystać ją do tego, do czego jest stworzona;)
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny chustecznik, bardzo subtelny i romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tak pieknych okolicznosciach to nawet katar milo miec:-) przepiekny i delikatny chustecznik :-) buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny jest ten hustecznik,jestem zachwycona.A możesz mi napisać gdzie kupujesz farby?Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Milá Brydzio,
    posílám hodně pozdravů a velmi chválím krásné kapesníčkové krabičky.
    I můj manžel má alergii, takže tvoje problémy plně chápu.
    Ještě jednou krásné léto, Martina

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny chustecznik! :) Bardzo mi się podoba :)
    A różyczka choć malutka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny hustecznik - cudny! Chusteczka tez sliczna :-)

    Wspolczuje alergii.. :-/ Mam w domu dwoch alergikow, wiec wiem jaka to zmora :-/ Na szczescie.. (puk puk w niemalowane) odkad mieszkamy nad morzem, alergia znacznie odpuscila. Zycze by i Tobie dala pozyc ;-)

    Pozdrawiam cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny;)W połączeniu z koronką i różyczką wygląda świetnie;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny chustecznik, a róże jeszcze piękniejsze :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, taki romantyczny, delikatny ....
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny chustecznik ,a z koronka i kokardką wygląda uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatny w swej wymowie !
    Jak już zdecydujesz się lakierować, użyj matowego lakieru będzie lepiej wyglądał ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny chustecznik i jeszcze piękniejsze te róże!:)
    pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Brydziu, różany post - zachwycający.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach tych malutkich różyczek to zapach z mojego dzieciństwa. Babcia miała w swoim ogrodzie przeolbrzymi krzak :) Dziękuję za przypomnienie :) Pudełko różyczkowe piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny! Różyczki, koroneczka i wstążeczka to dla mnie takie bieliźniane zestawienie - w sam raz dla chustecznika. No i zdjęcia cudne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moią że szewc bez butów chodzi więc widzę że u Ciebie tak nie jest bo masz swój chustecznik :-). Roża przepiękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny chustecznik :) a aranżacja pochłonęła mój wzrok doszczętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Droga Brydziu:)
    Pochłonęłam kilka ostatnich postów- BARDZO mi się podobały i chustecznik- jest taki romantyczny i śliczny i Twój ogród z detalami dekoratorsko -ziołowymi i weneca serwetka koronką- ta podobnie ja chustecznik zawojowała moim sercem;-))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. ja również kocham lato, a chustecznik jest prześliczny, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty