Bombki - bawełna i len:)

Od kilku lat jak tylko poznałam technikę decoupagu to bombki ozdabiałam za pomocą tej właśnie techniki. Tego roku za sprawą artykułu z Mojego Mieszkania nr 12/2013 i zamieszczonego tam DIY na bombki z tkaniny postanowiłam zrobić takie właśnie dekoracje na choinkę.
 Jak na razie powstały trzy ale następne już czekają na swoją kolej:).

Robi się je bardzo szybko jeśli już ma się odpowiedni szablon. Z tym był największy kłopot bo jak narysować wzór na papierze skoro ma się okrągłą formę ? Jak już przebrniecie przez ten etap to dalej z górki.
Ja zdecydowałam się na tkaninkę w czerwono - białe wzory oraz naturalny len. Do tego koronkę w ecru kolorze i wstążeczkę do wykończenia.
Użyłam bombek styropianowych o średnicy 10 cm - taki rozmiar wydaje mi się najodpowiedniejszy i tkaniny też wtedy nie wychodzi zbyt dużo. 
Po więcej szczegółów zapraszam na łamy gazetki MM.
W między czasie powstają jeszcze kartki świąteczne - już od kilku lat sama je przygotowuję. W tym roku motywem przewodnim będą tekturowe wycinanki o tematyce świątecznej.
Ale o ty będzie w następnym poście.
Na koniec jeszcze raz tkaninkowe bombki.
Pozdrawiam ciepło, ciepluteńko życząc spokojnego tygodnia !!!


Komentarze

  1. Śliczne! Szkoda, że ja szyjąca nie jestem i materiałów u mnie brak... Zadowolę się retro bombkami ze strychu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brydziu Twoje bombeczki są cudne! pasowałyby do mojej choinki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bombki- będą wspaniałą ozdoba choinki! :) Len to jednak len- w połączeniu z czymkolwiek daje niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne Madziu!!! Miałam je w planach, ale nie dam rady...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudnie wyszły Ci te bombki! też takie robiłam na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombki prześliczne.Warto było się napracować.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bombeczki.Też mam zamiar zabrać się za nie, ale szablon mnie przeraża.Dzięki za motywację.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kule zakupiłam z miesiąc temu, ale jeszcze mam nadzieje , że zdążę je zrobic do świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne bombki, w moich ulubionych kolorach :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam w planach takie bombki - tylko no właśnie, jaki szablon....

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te bombki.. super pomysł.. Ja chyba też się skusze na takie bombaczki, bo są na prawde urocze :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają! Też przymierzałam sie do nich, ale chyba nie zdążę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajeczne, wbrew pozorom nie takie łatwe do zrobienia:) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne, estetyczne....piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rownież czytałam ten artykuł i jak narazie,to mam bombki:-)Bardzo mi się podobają te zrobione przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna będzie choinka z takimi bombkami. U mnie karteczki własnoręcznie przygotowane już wysłane.Robię je od kilkunastu lat bo radość obdarowanych nimi jest bezcenna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne i naturalne, bardzo lubię takie ozdoby,

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są:) W przyszłym roku zrobięsobie takie, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty