Moje lniane Baby Boo:)

Jak widzicie moje zbiory dyń powiększają się. Jednak i te egzemplarze nie wyrosły na grządce tylko powstały dzięki szmatkom, nitkom i igle oraz pomysłowi mojej blogowej przyjaciółki Basi. Te dynie, które powstały jako cukiereczki do zabawy zszywane są z 6 kawałków i zabierają trochę czasu. 

Te moje nowe Baby Boo powstały z jednego kawałka w kształcie koła  sfastrygowanego po brzegach. Nitkę wystarczy ściągnąć i wypchać dyńkę ociepliną. 

Ale najbardziej cieszy mnie ogonek dyni ;))) Zrobiłam go na szydełku !!! Nie śmiejcie się ale to moje pierwsze przymiarki do szydełkowania - jak widać oczka ścisłe wychodzą mi nieźle:)))
Do tego jeszcze loczek z lnianej nitki i białe dynie ozdobne odmiany Baby Boo są dekoracją w moim mieszkanku.
Szydełko to mój powrót do czasów podstawówki i słynnych zajęć ZPT niestety niewiele się nauczyłam bo to moja mama zazwyczaj robiła serwetki za mnie ale przyznaję dziś żałuję.

Jutro 14 października -  Dzień Nauczyciela - dlatego pozwólcie, że złożę najserdeczniejsze życzenia wszystkim moim koleżankom po fachu - radości i satysfakcji z wykonywanego zawodu !!!
Pozdrawiam cieplutko !!! i w dalszym ciągu zapraszam na Jesienne Candy !!!

Komentarze

  1. Milá Brydzio....
    tvé dýně jsou překrásné!!!
    Zdravím tě, pa Martina

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne! A ogonek najlepszy;) Niby proste, ale Twoje dodatki sprawiaja ze prezentuja sie wyjatkowo!

    Dolaczam sie do zyczen dla Nauczycieli!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za życzenia i za ogonek dziękuję stokrotnie:)))
      Uściski :)

      Usuń
  3. Jakie fajne dynie!!! A za życzenia serdecznie dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są, te ogonki rewelka:)
    Składam Ci najserdeczniejsze życzenia i dużo cierpliwosci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejne śliczne dyniowe fanaberie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja również składam Ci najlepsze życzenia :)))
    Fantastyczne dynie Ci wyszły, a z szydełkiem będzie coraz łatwiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że z szydełkiem będzie łatwiej i dziękuje za życzenia:)

      Usuń
  7. Świetne są te dynie!:) a te loczki z lnianej nitki są po prostu rewelacyjne:)))))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę odrobina lakieru do włosów i loki jak ta lala;))) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Świetna ta dynia, znów mnie zauroczyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te Twoje dyńki! I jakie proste do wykonania!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te dyńki i łatwe do zrobienia :)) szydało fajna rzecz ja potrafie tylko łańcuszek ;p
    Wszystkiego dobrego cierpliwosci z okazji jutrzejszego święta !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tej cierpliwości czasami najbardziej potrzeba. Co do łańcuszka to ten ogonek to etap drugi czyli podwójny łańcuszek;))))

      Usuń
  11. Odmiana tych dyń w twojej wersji- jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne !!! i ogonek śliczny ;))
    Wszystkiego dobrego i ... dużo cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie piękne prace:) bo to po prostu widać na pierwszy rzut oka, że z Serduszkiem tworzone!
    Powoli się zadomawiam tutaj u Ciebie, wśród dyniek i innych różności:)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię gorąco w Moim Magicznym Domku:) Pozdrawiam i dziękuję za sympatyczne komentarze pod poprzednimi postami:)

      Usuń
  14. Piękne, cudowne....kochana słów mi brakuje i naoglądać się nie mogę. Cóż za cudowny pomysł!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne, można się do nich przytulić w jesienne chłody :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest tak samo urocza jak ta tworzona przez matke naturę:) Dla Ciebie również życzenia sukcesów zawodowych:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczniutkie są te Twoje dyńki:) Zauroczyły mnie swoją prostotą i pięknem:)Czy ja mogę je sobie od Ciebie odgapić i spróbować takowe zrobić?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście:) warto spróbować bo naprawdę nie są trudne do zrobienia:)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  18. Najlepsze są te proste, szybkie pomysły. To powodzenia w szydełkowaniu :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. super pomysł! :) ciekawe jakby wyglądały takie duże jako poduszki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że też byłyby ciekawe. Jednak trzeba by było przeznaczyć na nie dosyć spory kawałek tkaniny no i wypełnienie też chyba z jakiejś poduszki bo ocieplina wyszłaby za drogo.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Fantazja dyniowa godna uznania :))) Ogonek uroczy a loczek fikuśny - jednym słowem cudo! Serdeczna życzenia. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna dynia!!!! Bardzo p0odobają mi sie takie dekoracje...i ogonek ma ślicznie wyszydełkowany:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dyniowy ogonek to doprawdy maleństwo a tyle radości;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Wszystkiego najlepszego.....Dyńka super pomysł i wykonanie....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego:)
    i powodzenia w szydełkowaniu.
    pozdrawiam
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkim nauczycielom życzę mądrych rodziców swoich uczniów i satysfakcji z wykonywanego zawodu.
    Piękne dynie.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Brydziu, dynie pięknie Ci wyszły. A szydełkowe ogonki też niezwykłe.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci nie tylko przy okazji Dnia Nauczyciela aby praca zawsze była dla Ciebie przyjemnością a nie obowiązkiem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Prawda, że mała rzecz a cieszy?
    Dynia prześliczna, uwielbiam te kremowe a ogonek mistrzostwo. Z tą koronką wygląda genialnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. te Twoje rozne dynie sa boskie - jakbys kiedys chciala sie wymienic to ja bardzo chetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty