Mój roboczy zakątek :)

Jakiś czas temu pisałam o zmianie wystroju mojego pokoju. Mogłam w końcu wydzielić miejsce na stół roboczy taki jaki marzył mi się od dawna. Z długim białym blatem i dwoma '' koziołkami" czyli stojakami w roli nóg stołowych. Na blacie mieści się i laptop z drukarką i miejsce na maszynę do szycia i miejsce do scrapowania czyli tzw. full wypas:) 

 Obok miejsca na maszynę zamontowałam regał, na którym mam wszystko co niezbędne w szyciu, dzierganiu, haftowaniu itp. 
Większość dokumentów i innych papierzysk znalazło miejsce w kartonach do archiwizowania a jedyną ich ozdobą są ozdobne grafiki. Serduszko przyleciało od ABilly, broszki też są jej dziełem - uwielbiam je.

Teraz wszystkie pudełka i pojemniki znalazły swoje miejsce i tworzą całkiem przyjemny klimat;) Aż miło teraz zasiąść w takim zakątku i działać :)
Tak jak pisałam wyżej rolę nóg od stołu pełnią dwa stojaki  w kolorze drewna bo lubię takie połączenie z bielą. 
 Ponadto mają jeszcze jedno zastosowanie - są dodatkowymi półkami. Tam trzymam pudełka z papierami do scrapbookingu.  
To tyle o moim kąciku roboczym.

Dziękuję Wam pięknie za wszystkie odwiedziny  i komentarze.
Bardzo się cieszę mogąc je czytać:)
Witam nowe obserwatorki :)

Pozdrawiam w ten ciepły czwartkowy wieczór !!!

Komentarze

  1. cudnie to wygląda:)aż chce się pracować,u mnie wszystko obecnie upaćkane farbami wsze;akiego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brydziu piękny ten kącik. Sama przyjemność siedzieć tam, a już jak jakieś cuda z tego siedzenia wychodzą to poprostu bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie jest, klimatycznie. Mam takie samo serducho, czeka u mnie na powieszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz fantastyczny ten kącik. W tak pięknym otoczniu będą same cuda powstawały. Ja mam za to ciemnię, bo ukrywam się od słonka i nawet w takich warunkach zdjęć nie mam weny robić a Twoje cuda ciągle nie pokazane u mnie na blogu:(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały klimat - cudnie się urządziłaś.
    Podoba mi się cała organizacja i wszystkie bibeloty w tym samym kolorze i stylu - super!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ten Twój kącik :))))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. O takiej pracowni ja mogę tylko pomarzyć!!! Cudownie to wygląda Brydziu...
    Zapraszam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, fajnie to wygląda - bardzo przyjemnie i klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny roboczy zakątek!
    ja narazie mogę o takim tylko pomarzyć:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można pozazdrościć... Pięknie wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie wychodziłabym... Piękny i przytulny kącik do craftowania! Wymarzony:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny masz kącik do pracy. Ja też ostatnio pracowałam nad upiększaniem mojej pracowni:) To ważne, żeby w takim miejscu dobrze się czuć, bo wtedy robótkowanie idzie lepiej:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie u Ciebie Brydziu. Czuć krążącą po tym wnętrzu Wenę Twórczą. Pewno zagości u Ciebie na stałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, koniecznie proszę podlinkować swój zaaranżowany roboczy pokoik u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci takiego kącika,śliczny

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy kącik stworzyłaś ... Taki cieplutki....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakże i ja bym się cieszyła mając jakiś kat dla siebie i tworzenia swoich szyjątek. Jak na razie to sfera marzeń-baaaardzo odległa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty